måndag 16 augusti 2010

Första dagisdagen för mina söta!

Idag va det alltså dags för dagis. Inskolning för Milo =) Han va superglad hela tiden, förutom lite på slutet när han blev såå trött. Det kommer gå bra det här, om det va någon som va orolig alltså ;-)
Här kommer ett par bilder =)
Grabbarna gör sig redo för dagis, Milo hade sin nya ryggsäck som åkte av lika fort igen, den va tydligen inte så poppis!
...
Theo sötis!
...
Milo, såå glad! Så stor han är lille plutten!
...
Och så fin i håret va!?
...
Theo med dagisväska på =)
...
Imorrn är det jobbdags för lilla mami... Öppning, kommer gå bra :-S Har lite dålig koll på vad jag ska göra, men jag har iaf fått dörrkoden nu, så jag kommer iallafall in ;-) Känner på mej att jag kommer va lite trött imorrn kväll, men jag ska tjäna lite pengar iaf =) 7.45 till 16.00 ska jag hålla igång. Sen hoppas jag verkligen att maten står på bordet när jag kommer hem ;-)
Idag har faster Mia och barnen varit här, fikat lite, spelat lite fotboll och snackat en massa. Milo vaa på galenhumör och fick x antal utbrott vid fikan... Dagis tog musten ur honom :-P
Nu ska jag fixa ett par saker innan jag hoppar in i duchen och sätter mej med min vattenmelon... ill ju inte överanstränga mej om jag ska jobba imorrn ;-)
Ha en fin kväll allihopa! Pusshej!

Inga kommentarer: