fredag 20 augusti 2010

Mamma-och-Milo-fredagsmys!

Nu har Theo landat i Ronneby hos mormor, så nu är Milo och jag är ensamma hemma. Vi har fredagsmys i soffan =) Jag jobbade sista dagen idag, för denna veckan alltså... Det har faktiskt gått snabbt att jobba idag. Folk har varit allmänt trevliga, många kunder har sagt att det är roligt att jag är tillbaka, det tycker jag är kul! Alltid roligt att höra att man är uppskattad =)

Milo och jag cyklade en runda innan, försöker få honom att gilla det, går sådär... Första biten så försöker han febrilt att slita av sig hjälmen, då blir jag givetvis skitstressad och så får vi stanna ett par gånger innan han tröttnar på det. Sen går det oftast bra en stund, och ungefär lagom till vi är hemma så vrålar han och vill verkligen inte cykla mer... Nähäpp... Men jag ger inte upp, han SKA gilla att cykla ;-)
Här kommer lite snyggobilder från vårt fredagsmys! Jag vet att jag ser lite psycho ut, men jag koncentrerar mej på att ta en bild medan Milo är still, och det är en konst vill jag lova! Ville bara visa hans fina blåmärken och skrapsår han fick på dagis igår efter han trillade med huvudet före ner asfalten... Två skrapsårblåmärken i pannan och näsan är lite skrapad den med... Syns kanske inte så bra här ändå...Vi kollar lite på teve med ;-)
...
Här är det äkta fredagsgos =)
...
Och snart mina vänner sover min lilla Milogris och då, då åker min chilichoklad och min vattenmelon fram ;-) Jag firar att jag klarat av min första jobbvecka =) Bara tre dagar ios, men änduss! Så snart blir det MAMMATID! Pusshej

Inga kommentarer: