söndag 29 augusti 2010

Sorry för den dåliga uppdateringen!

Har verkligen varit skitkass på att uppdatera här nu! Jobbade fredag kväll sen lördag morgon sen for vi till Eringsboda och åt middag och så va det bara hem och sova och upp och jobba idag igen... Jobbade 7.30-16 idag, och jag va riiktigt trött imorse, eller ja nu med faktiskt :-P

Emma kom med tåget ifredags och sov över till igår. Igår fick Theo feber och va helt slö när jag kom hem från jobbet. Men vi åkte till Eringsboda ändå.. och på vägen dit så sa han att han mår illa, så vi stannade snabbt som attan och så kräktes han i vägkanten... Min bubbe! Men sen va han piggelin och åt massor med mat, efterrätt och godis, så kräkningen va nog en reaktion på febern...
Milo började få lite prickar i ansiktet igår, natten va värre än på länge... Milo fick sova hos mej och han kliade i huvudet heeela natten, och så kasade han upp till sänggaveln och gnuggade huvudet mot så det lät som att han skulle bli flintis :-P

Jag va galet trött imorse efter alldeles för få timmar sömn! Andreas ringde sjukvårdsupplysningen idag och de skickade vidare honom till Nybro... Så de fick åka in och få det bekräftat att Milo har svinkoppor.. Penicillin på det nu då... Så nu blir det mer frånvaro från dagis =( Och så måste jag krångla med mina jobbtider med... suck suck! Men vi får hoppas att det är bra tills jag börjar skolan!

Så nu vet ni vad vi har gjort hela helgen! Nu ska jag bara slappa i soffan, för om jag inte sagt det innan :-P så är jag skiiiiittrött! Pusshej

Inga kommentarer: