söndag 8 augusti 2010

Söndag!

Hej hopp!
Orkade faktiskt masa mej ner till gymmet idag vid halv elva, riktigt skönt att få trötta ut sig lite =) När jag kom hem så hade pappa ringt, de ville komma hit idag... Och det sker ju inte så ofta så Theo och jag ringde upp och sa att det går jättebra!
Så nu har vi röjt undan det värsta och maten är förberedd så nu inväntar vi bara herrskapet. Milo sover så sött, välbehövligt, han är en riktig liten gnällpelle nu för tiden... Nu är fjärde kindtanden på väg, så jag kan väl förstå honom lite med...
Tog mej i kragen idag och skulle fylla i hans bok, har varit lite dålig på det där med tänderna märkte jag. Hade skrivit in 5 tänder, hans tolfte är på g nu :-P man får lite dåligt samvete så där..

Nä nu ska jag ta och platta till håret lite pusshej!

Inga kommentarer: