söndag 22 augusti 2010

Söndag igen...

Godmorgon!
Nu är Milo och jag uppstigna. Han är inte riktigt piggelin så han har sovit inne hos mig inatt, och nej vi har inte sovit speciellt bra alls...
Igår va vi och hämtade Theo i Eringsboda, han sov ju i Ronneby med mamma och Dan fredag till lördag. Han hade haft så mysigt så =) Mamma flyttar ju snart så hon tänkte att han skulle få va med och sova i lägenheten en gång till innan allt blir kaos där! Theo älskar lägenheten =)

Idag blir det nog ganska lugnt. Måste ta och se över hur mycket böcker till jag behöver till skolan. Börjar känna mej lite stressad faktiskt. Det blir dyrt dyrt vill jag lova. Jag har ju beställt 5 böcker, de billigaste 5. Har typ 5-6 stycken till jag behöver, och de kostar 600-700 kronor styck, så jag ska sätta mej och leta lite idag och se om jag får tag i något begagnat, annars kommer jag bli ruinerad!

Kanske blir en runda till gymmet med, va där igår, men eftersom kortet går ut på tisdag så kan jag ju träna lite extra ;o) Vi får se vad de andra i familjen har i planeringen. Nu hör jag en liten storebror tassa omkring här i huset. Pusshej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Johanna!
Kolla om bibblan har de böcker du behöver. Det gjorde jag när jag pluggade för att inte bli ruinerad.
Kram Anja