tisdag 17 augusti 2010

Nu blev det fel....

Hade jättesvårt att somna igår, låg och vände och vred i ett par timmar... Men jag studsade ändå upp när klockan ringde, fixade iordning mej och åt lite frukost sen vaknade resten av huset också... Sen bar det av till jobbet. Det vällde in personal, hmmm, ja det visade ju sig att jag skulle jobba kväll och inte morgon... Så efter att jag öppnat och de så fick jag bege mej hemmåt igen...

Hann lagom till det va dags att åka till dagis och inskolningsdag nummer två. Gick jättebra, Milo och Jesper lekte så bra själva med fröknarna så Andreas jag och Petra satt och drack kaffe och pratade en bra stund... Så skönt, han va på superbra humör även idag =)

Just nu sitter Theo och jag och kollar på barnkanalen och myser i soffan. Milo sover gott och Andreas är och tränar... Om ett par timmar ska jag bege mig till jobbet... igen :-P Kväll känns inte jättelockande just nu...

Just det ja, jag fick schema igår från skolan, ledig måndagar! Hur underbart som helst! Då slipper grabbarna va på dagis hela tiden OCH det löser sig så Theo kan gå på simskola!! Bara roliga nyheter. Fick även litteraturlistan med, en massa böcker som ska inhandlas, och en skrivare kan nog va bra att skaffa med, den vi har är typ hundra år gammal, vet inte ens om den funkar... Någon som känner för att sponsra mej så kan vi nog komma överens om nånting ;-)

Helgerna framöver är fullspäckade, forutom denna helgen som kommer nu... Sen är det allt, jobb, bröllop, hjälpa Mamma med flytt, hjälpa Mia med flytt, innebandy, kalas (JA Theo fyller ju faktiskt 4 år snart!!!!), ännu mer innebandy, plus att man kommer va slut efter en massa nytt i skolan! Men vi ska nog klara det med =)

Nu ska jag kila vidare... Måste fundera ut vad jag ska äta, min lunch ligger kvar på jobbet :-/ och grabbarna äter efter jag stuckit.. Aja, mycket intressant läsning! Pusshej!

4 kommentarer:

Unknown sa...

en skrivare är ju inte så himla dyr... typ 849 för en bra skrivare med kopiator och scanner

Johanna sa...

Nä så dyrt är det kanske inte, men när man ska köpa skolböcker för typ 4000 så gäller det att vända på slantarna ;-)

Fam.Bohman sa...

iof... tänkte inte på det....
Du får söka vidare

Anna, Alexander och Eleonora sa...

Tack för din fina kommentar :-)