måndag 9 augusti 2010

I´ve got mail =)

Idag fick jag brev från Nybro vuxenutbildning =) Lite info om skolstarten, ska bli enormt skoj! Hade dock önskat att hjärnan fick vila fram till det är dags... Jobb i tre veckor känns inte så lockande just nu. Men men det får gå och det är ju inte sååå många tider jag ska jobba heller... Men det är ju det att jag måste sätta mej in i alla plu nummer igen. Tänk att alla frukt och grönsaker har fyra eller fem siffror i sitt plu... Det blir mycket siffror, siffror som tagit semester från min hjärna helt och hållet! Och att sätta sig in i allt det där för att jobba i nio dagar är lite kämpigt... Men å andra sidan så är det kanske bra att få igång hjärnan lite så den inte är trögstartad sen i skolan ;-) :-P

Pratade mej Theosnutten för en stund sen, han är ju hos mamma och Dan, han hade det jätteskoj. De hade varit på bibblan och i affären idag. Han hade lånat någon bok om robotar =) Och så hade han träffat både min gamla lekisfröken Monika och min dagmamma Kerstin, som hälsade till mej =) Han sa att han skulle va uppe länge till, undrar om mormor tycker det :-P Saknar honom så redan, Milo saknar honom också han har inte rriktigt vetat vad han ska hitta på här hemm när bara mamma och pappa varti här =)

Försöker träna upp rätt fingersättning på tangentbordet nu, känns som att det kommer va till stor nytta att kunna skriva så fort som möjligt nu. Min mamma är en jäkel på det, hon skriver snabbare än blixten! Det går bra en stund för mej sen faller jag tillbaka och är ute och vandrar med fel fingrar på fel tangenter... Så jag kan redan nu be om ursäkt för felstavningar och konstiga grejer som ploppar upp här och var! Kommer säkert bli en massa onödiga inlägg med om ingenting bara för att jag ska öva :-P

Nu är Andreas på träning och Milo sover... Så nu ska jag sätta mej med min vattenmelon =) Ni har väl inte missat att de kostar 5.90 på ICA denna veckan va! =) =) =) Trevlig kväll på er! Pusshej!

Inga kommentarer: