söndag 12 september 2010

Bröllop 11/9 2010

Orkar inte skriva så mycket just nu, men det kommer lite bilder iallafall. Bröllopet va såå fint och festen va verkligen skitskoj! Detr blav en hel del vin för min del, men jag är ändå ganska lagom bakis ;-) Två busungar utanför kyrkan, William o Theo! Jag glömde ta med Theos riktiga byxor! Så han fick ha jeansen, det gick ändå ganska bra, det hade varit värre om han åkt i joggingbyxor :-P William va superduktig =)
...
En lite smånervös sångerska! Sången va superfin och det är inte annat än att man är lite stolt över lillasyster =)
...
Intågande! Amanda o William först sen Ellen med sin far Benny sen tärnor och sist prästen!
...
Gifta!
...
Såå vackra!
...
Festen är igång! Brudgummen omringad av sina bestmen och lillebror. Riktigt stiliga killar =)
...
Tårtdags! Jättefin tårta verkligen!
...
Snygga tjejer fanns det med gott om på festen, tex Tina, Ita, Becka o Lina!
...
Bruden dansade loss på dansgolvet!
...
David sjunger en truddelutt!
...
Värsta snygga dansen!
...
Har en himlans massa bilder till, men nu har ni fått tjuvkika lite!
Vill tacka Ellen och David och alla inblandade för en av de roligaste dagarna på länge! Hade såå roligt och alla människor va superhärliga. Pratade mycket minnen med under kvällen. Kunde inte varit bättre! Tror klockan va närmre 3.30 innan vi kom hem till lägenheten... Nä nu ska jag bada ungar! Imorrn ska jag lämna barnen en stund på dagis så jag får plugga lite i lugn och ro! Ha en trevlig kväll! Pusshej!

Inga kommentarer: