fredag 24 september 2010

Gårdagen =)

Igår blev det en sväng in till stan med bästaste Nettan! Vi hittade en hel del ;-) Jag hittade stövlar, tre linnen, mössa, halsduk, jeans , kjol, leggings och öronhängen =) Så jag måste säga att jag är nöjd =)
Vid 14 hämtade jag barnen, men vi fick va hemma eftersom att familjen Fagerström inte va pigga nog för oss... Hade ju redan sagt på dagis att jag skulle komma vid 14, annars hade jag hunnit plugga en del, men det finns inte en chans med grabbarna hemma :-/
Sen på kvällen va iaf Jessica och jag ute och gick, och snackade en massa... Det va säkert ett par veckor sedan vi träffades så vi hade mycket att skvallra om ;-)

Vi har pratat om att kanske gå till bowlinghallen ikväll, men det verkar inte som att vi får ihop nåt gäng, alla har sitt denna helgen... Men annars känner jag mej vääldigt sugen på brunnen imorrn... Sen är det bara skjuts hem som ska fixas och det är väl där det brister... =( Sugigt!

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och mysa lite =) Pusshej!

Inga kommentarer: