tisdag 14 september 2010

Plugg plugg!


Jag kan väl erkänna att pluggandet kör slut på mej! Igår satt jag halva dagen med dett roliga! Just anatomi och fysiologi är väl inte jätteskoj kanske men jag trivs faktiskt ändå!
Idag har vi haft prov, vet att det blev iaf ett par fel, men vi får se hur resultatet blir. Sen va vi lediga mellan 9.30 och 13.00 kändes inte lika skoj! Vissa dagar är så extremt dumt upplagda...
Imorrn får vi förhoppningsvis reda på vart vi kommer hamna på LiA, jag har ju mina önskemål men det kanske inte går så då tar vi det som det blir =) Jag ska också få mina ECDL böcker imorrn, som kommer att kosta mej 575 kronor! Vi ska även beställa hörlurar som vi ska ha i skolan och på LiAn och förhoppningsvis i arbetslivet också ;-) De kommer kosta 450kronor så det är inte billigt att gå i skolan vill jag lova!
Nu ska jag kolla färdigt på Christine! Pusshej!

Inga kommentarer: