onsdag 15 september 2010

Lite stolt =)

Idag fick vi tillbaka en del av datortestet vi gjorde förra veckan, jag är nojd faktiskt, jag va bland de bästa i klassen, eller jag vet faktiskt inte om någon hade bättre än mig? Jag hade 1,5 fel, betyder det att jag är nörd eller?? ;-)

Dagen har flutit på ganska så bra, har t.o.m. inhandlat ett usb-minne. Vi slutade typ en timme tidigare idag så jag passade på att ta ut pengar och handla och lite sånt innan jag hämtade kidsen. Det hade nog tagit en timme längre om de följt med :-P
Det enda som känns jobbigt i skolan nu är praktikplatserna, de är inte klara och hon som har hand om det har inte precis eld i baken! Det måste bli klart denna veckan så jag kan släppa det i helgen!

Theo har en riktig otursdag idag. När vi skulle gå från dagis så klämde han fingrarna i dörren, sen när jag lagade mat så stod han av någon konstig anledning på diskbänken och skulle hoppa ner, halkar till och faller med pannan rakt ner i golvet, han kommer få en sån bula stackarn, sen när vi åt bet han sig i tungan och blev superledsen, och efter det när han tvättat sig så halkade han på golvet och landade på en leksak, sicken otur! Nu spelar han tevespel och vilar upp sig!

Jag får väl ta och röja upp här lite, sen massa bus och lek (tvärtom kanske??) sen blir det väl att sitta med näsan i böckerna en stund efter kidsen somnat!
Andreas är i Falun, eller Fagersta eller båda? eller jag vet faktiskt inte, han kommer inte hem förrän imorrn natt iaf!

Rackarns, nu kom jag på att jag måste åka till bibblan en sväng med! Pusshej!

1 kommentar:

Anna Amla sa...

Så himla duktig du är Kickan!<3
Pusshej!<3