torsdag 23 september 2010

Min bubb!



Såhär ser min minsting ut numera... I förrgår när jag skulle hämta dem på dagis så kom fröken fram och sa, "Jag vet inte om vi vågar lämna din yngsta son till dej idag". Jaha vad har han gjort nu då? Då har han fallit handlöst rakt ner i asfalten... Han har väl liksom inte riktigt kommit på det där med att ta emot sig med händerna än... Näsan är värst, helt uppskrapad och varig... Min pluttis :´( Han va rejält ledsen en stund, men sen va han precis som vanligt... alltså helt galen :-P Helt ärligt är det ett under att han inte slagit sig ännu värre än! De säger att man får en lugn och en vild, what? Vad gick fel där? Båda mina är sjövilda!!

Har varit lite busy med allt skolarbete de senaste dagarn, för det är MYCKET plugg nu. Men jag känner ändå att jag har det under kontroll =) Nu har vi självstudier fram till onsdag så jag har att göra några dagar framöver iaf ;-) Inget nytt om LIA:n heller än, hoppas att det är klart till onsdag när vi har vårt HOVA-möte. (HOVA=hälso och vårdadministratör).

Idag blir det mammadag, inte så mkt plugg, kanske några sidor ikväll, men annars blir det ganska lugnt. Vid 14 ska vi bort o kika lite på lille Leon, äntligen! Har ju sprungit på dem o kikat lite innan men nu ska vi klämma och känna lite med ;-) Sen ikväll blir det promenad med Jessica, det va så längesen vi träffades nu så vi får trycka in en träff ikväll när alla kidsen somnat =) Nä nu har jag inte tid att va här mer. Pusshej!

Inga kommentarer: