torsdag 9 september 2010

Full fart!

Jag hinner tyvärr inte blogga så mycket nu för tiden... Det tar en stund innan man kommer in i pluggrutinerna. Men jag kan säga att jag trivs jättebra och lärarna är kanon, och alla klasskompisarna är tervliga!

Gårdagen va dock lite dryg. Vi hade datorarbete på morgonen i två timmar (kändes som en halvtimme för tiden bara flög iväg) sen satt vi och glodde och väntade i 2,5 timme till nästa lektion... Men vi har snackat med vår lärare så det kanske kasn ändra lite, och då kommer vi hem vid typ halv två istället för halv fyra, så det skulle ju va kanon!

Torsdagar är våra långdagar, då vi går till 16.45, trodde dagen skulle bli skitdrygt, men även denna dag bara flög iväg! Vi fick visserligen gå när vi ville typ efter tretiden, men jag skulle ju ändå stanna kvar i Nybro och gå till fotografen med barnen vid 17... Det gick sådär måste jag säga... vi fick inte ihop tillräckligt med bilder till ett riktigt album, men vi fick ihop till ett 6 bildersalbum iallafall, och det räcker ju =) Fina grabbar vi har =o)

Igår hade vi test i word, excel och powerpoint, gick nog okej ändå... jämfört med många andra iaf ;-) Imorrn ska vi ha skrivhastighetstest på (om jag fattat det rätt) medicinsk dokumentationlektionen...ska bli riktigt spännande. Men först ska vi ta kort och sånt :-S

Snart ska vi äta thai sen blir det lite plugg om celler (jag lovar ibland kan man tro att man läser till sjuksköterska!!) och så lite koll på hur snabbt jag skriver :-P Pusspåer! Pusshej!

Inga kommentarer: