onsdag 1 september 2010

Goddagens!

Hej alla söta!
Usch nu börjar jag verkligen bli nervös! Fick mail från skolan i förrgår. Det va mest upplägget på de första dagarna. Det kommer bli mycket info, hoppas att någonting sätter sig!
Och så fick jag reda på att vi ska gå ut på LiA (lärande i arbete) redan v 42! Herrejisses, Har man ens hnnit lära sig nåt på den tiden?? Det är typ 6 veckor i skolan först och sen bär det av till sjukhuset :-S Det kommer bli måndagar och tisdagar som vi är ute på LiA, så där ryker mina lediga måndagar :-/ Men jag tror att det kommer bli jätteskoj, och väldigt intressant. Känns också som att det kommer bli väldigt intensivt!
I början kommer det bli hårdplugg på medicinska termer, typ 3000stycken :-S Då gäller det att komma på ett bra inlärningssätt! Sånt har jag ju absolut noll koll på, men det är bara att lära sig =)

Theo är på dagis just nu och Milo och jag sitter här och pusslar och läser böcker, mys mys =) Imorrn får han gå på dagis igen. Jag pratade med fröken på dagis idag och hon tyckte absolut att det går bra. Prickarna syns ju fortfarande men de är uttorkade och de börjar blekna bort. Så nu får vi hoppas att vi alla får va friska för nu framöver kommer vi inte ha tid med en massa sjukdomar!

I eftremiddag blir det jobb för min del, och så kör jag sista dagen imorrn, sen ska jag släppa allt jobb och fokusera på skolan! Och så är det ju bröllop nästa helg =) Ska bli så skoj och spännande att se finaste Ellen och David komma in i kyrkan, det kommer bli såå vackert!

Och så har jag börjat planer lite 4-årskalas med, bara en månad kvar nu till min bubb blir 4 år! Sjukt va tiden går...
Nä nu har jag inte tid att sitta här mer, snart dags att hämta storebror igen! Pusshej!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad är det du ska plugga till? inte fattat det ännu :-D Kram