tisdag 19 oktober 2010

Andra dagen

Hej hopp!
Har haft ännu en bra dag på Thorax =) Idag va man lite mer avslappnad =) Ja fick skiva en hel del diktat idag, det är inte jättelätt alla gånger att höra vad doktorerna säger...Och tro det eller ej men det är de svenska läkarna som är svårast att tyda! Haha, men det va inte bara jag som hade problem med det, det hade även de riktiga läkarsekreterarna, så det är nog något man får leva med ;-) En stund efter lunch va det deags att gå på föreläsning, det handlade om vårdgarantin. Det va ganska intressant faktiskt, tror jag lärde mig någonting iallafall ;-) Det största frågetecknet där va ju om en av de som va där va född till man eller kvinna, haha sånna diskussioner vi hade om det Sara och jag!

Sen va det tåg hem och då blir man ju helt slut... Så fort man sätter sihg ner och slappnar av så blir man skittrött! Men jag längtar redan till nästa vecka när det är dags igen! Trist att det typ är en hel vecka tills man ska dit igen... Men jag tror att de som jobbar där kan behöva ta igen sig lite ;-)

Imorrn blir det en sväng till skolan för att skriva prov i word, lagom dag! Sen blir det plugg heela långa dagen! Men inga mer prov denna veckan! Två prov nästa vecka, eller är det tre? Aja sen är det iaf höstlov, inte från praktiekn dock, men det kan jag ta, för det är myckeet roligare än skolan!

Nä nu hoppas jag att resten av familjen snart kommer, de är ute på middag hos barnens farmor... Och snart är det läggdags för dem så jag vill gärna hinna gosa lite med dem idag iallafall !! O så måste jag kolla igenom word grejerna en gång så jag har lite koll =) Pusshej

Inga kommentarer: