fredag 29 oktober 2010

Datalektion

Hej hopp! Nu sitter jag i skolan och jag måste erkänna att jag är ganska hungrig... Har haft genomgång, och väntar nu på att få tillbaka word-provet vi gjorde förra veckan... Det är inte så jäkla kul att heta Svensson hörrni, det är 20 stycken innan mej... Jag får alltid väääänta!!

Sen har vi svenska en stund och sen prov i medicinsk dokumentation efter lunch... Usch är så trött idag så jag hade gärna stannat hemma och sovit några timmar till!

Men ikväll blir det fest =) Ska bli skitskoj att får släppa allt skolarbete och all stress och bara ha roligt med söta vänner!

Har fått x antal klagomål om att jag bloggar för dåligt, men jag SKA bättra mej, o nu har min mobilkamera puckat sig så bilderna jag tar lagras inte nånstans, de bara försvinner... kul! Nästa vecka har vi som sagt lov så då ska jag väl ha lite mer tid över =)

Snart ska vi gå o kolla in nya cafeterian som öppnat här i skolan! Pusshej!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Så duktigt av dig att blogga <3