tisdag 26 oktober 2010

Behöver jag säga...

att det är mycket nu??
Jag hinner knappt med! Men nu snart blir det en liten pause =) Imorrn är vi "lediga", så då blir det vrålplugg! Har två prov denna veckan så jag vet ungefär vad jag ska göra :-P
Torsdag och fredag blir det långa dagar i skolan, sen är det äntligen helg!
Fredagkväll ska jag ut och svira med finaste brudarna i Emmaboda =D Kommer bli sååå roligt! Hoppas att det kommer en massa kul folk =) Och HOPPAS att mitt paket från hm kommer innan dess.

Nästa vecka har jag ju praktiken måndag och tisdag, sen har vi självstudier resten av veckan, så att vi skulle få känna att vi har lite höstlov. Snälla lärare vi har va =)

Praktiken är slut för denna veckan. Idag har jag varit ganska självständig, eller ja lite iaf... Har suttit vid eget skrivbord och skrivit själv hela dagen. Kanonkul, men jag är fortfarande lite fundersam över hur man ska kunna lära sig allt!! Men en sak i taget =)

Nä nu ska jag glo klart på husfruarna =) Spännande dag imorrn ;-) Pusshej!

Inga kommentarer: