söndag 3 oktober 2010

Har ju glömt säga...

Att vi fick tillbaka vårt första prov på cellen i fredags. Gick bra, fick G+ (det går bara upp till VG), är inte helt nöjd ändå, känner att jag rörde ihop ett par frågor lite... Men ny chans på tisdag då vi har prov på skelettet... Känns dock som att det kommer att bli lite svårare :-S Får råplugga ikväll och imorrn så hoppas jag att det fixar sig.

Vi hade ju dataprov med i fredags, ECDL modul 1, det gick också bra, 88% fick jag på det så det va typ 3-4 fel. Men jag är nöjd med det =)

Idag har jag varit och handlat två gånger och städat igenom huset en runda med. Klockan 14.30 är det nämligen dags för kalas. För släkterna, eller ja det blir bara Pappa och Fia från min sida eftersom Mamma och Dan är i Sthlm och Dea va ju här igår och Emma är i Borås och roar sig... Men typ hela Andreas sida kommer nog tror jag... vi har inte hört något annat iallafall =)

Så jag kommer nog somna ganska lätt ikväll ;-) Känner mej lite seg idag, inte alls på nåt toppenhumör tyvärr... Men det blir nog bättre när allt drar igång. Barnen kommer ju va superglada när alla kommer så då blir man automatiskt glad :-D

Nä, nu ska jag möblera om så alla får plats här! Pusshej!

Inga kommentarer: