lördag 16 oktober 2010

Lördag kväll...

Idag har vi varit hos Mamma o Dan jag och grabbarna. Mamma har köpt ny bil, jättefin! O jag fick provköra den ;-) Kanonfin, fast jag skulle ju inte byta min älskade citrôen ;-) fast den va lika fin =) (nästan) Skönt för lilla mamsen att ha en egen bil nu när hon bor i skogen igen. Vi fikade, lekte och gick en runda, och givetvis hälsade på kossorna... o Theo pratar om att kossan bajsade och sedan klev i det, han tyckte nog det va ganska äckligt :-P

Sen har det inte hänt så mycket... Milo va extremt svårsövd ikväll, ville inte riktigt ge sig... Jag har varit ganska duktig och suttit med lite journaler ikväll... Börjar känna mej lite nervös inför måndag, då blir det praktik i Karlskrona på Thoraxcentrum... Det ska bli enormt kul!! Det är ju nu vi verkligen ska få se vad det är vi ska jobba med... på riktigt liksom!!
Kajsa, "bossen" för vår utbildning skulle åkt ner till Karlskrona igår och pratat med dem och gett dem en massa info, men hon vart sjuk... lite tråkigt.... De har tydligen aldrig haft HOVA praktikanter där innan så de vet ju inte heller så mycket. Det som är mest nervöst är om de har för stora förväntningar på oss... vi har ju gått utbildningen i 6 veckor, det är ju typ ingenting, även om det känns som att vi tryckt in en hel del i våra hjärnor så är det ju inte en bråkdel av vad vi ska kunna när det är dags att börja jobba på riktigt... Men det blir nog bra... visst?

Nu är det bara två veckor till sen har vi höstlov, eller ja, halvt höstlov... Vi har ju praktik måndag tisdag, sen är vi lediga resten av veckan =) O fredag om två veckor blir det bowlinghallen med fina tjejorna som jag träffar alldeles för sällan nu tyvärr... Känns som att vi kommer få ihop ett gäng, kommer blir svinskoj! Känns som att man behöver komma ut och släppa allt lite... Det är mycket nu och jag märker att folk märker det på mej... men jag klara det... än så länge =)

Nä nu ska jag släppa datorn en stund =) pusshej!!

Inga kommentarer: