fredag 1 oktober 2010

Min prins 4 år!!

Idag fyller Theo 4 år! Han är så stor nu! Vi har firat hela kvällen =) Jag har varit i skolan hela dagen och kom hem vid 15.30 men sen har vi myyyyst =) Här ovan sitter vi och äter, han beställde potatis och fläskfilé så det blev det :o)
...
Och en massa paket blev det ju med! Han hade dock tjuvkikat lite, när jag frågade vad han trodde att han skulle få i paketen då sa han att " ja i det ena paketet såg jag att det va lego"... haha vilken stjärna ;-)
...
Superduperlycklig kille =)
...
Vi hade sparat det stora paketet till sist... ja denna bilden talar för sig själv... en bilbana fick han :-)
...
O så blåser vi ljusen !
...
Tårtans största fan ;-) han blev galen när jag tog bort den!
...
Sötfisarna sitter o myser framför teven... det varade väl en halv minuter eller så ;-)
...

Koncentrerad kille testkör!
...
Hänger med pappa :-)
...
Hoppas vår fis är nöjd med sin dag! Han är så fin och jag är så stolt över honom. Älskar honom enormt mycket. Kommer knappt ihåg hur livet va innan han kom! *kärlek* Pusshej!

Inga kommentarer: