tisdag 12 oktober 2010

Inte likt mej alls...

Jag hinner faktiskt inte alls med just nu... Det är sååå mkt i skolan nu och helgerna har varit helt uppbokade med... Men nu har jag en liten paus i pluggandet så nu kommer en massa bilder från ssenaste veckan =) Gos gos med mina nosar =) Igårkväll
...
I söndags va det kalas för min 4-åring =) Han va helnöjd och det gick bra, fast jag kan erkänna att man va hyffsat slut efter ;-) Tack alla som kom =)
...
I lördags va vi hos Mamma och Dan i Makrill, vädret va underbart och vi eldade och grillade korv, jättemysigt va det =)
...
Fikapaus här med =) Dan med Hugo, Leo och Ellie.
...
Ännu mer fikapaus, haha det va de enda gångerna jag hann ta kort! Mamma, Marie, Jim och lite barn överallt!
...
Milo så nöjd ute i höstvädret!
...
Theo jobbade hårt!
...
Och förra helgen va det ju också kalas, med lite av släkten. Farmorn, Faster Mia, Fidde och Ella och så Morfar och Fia va det som kom och åt och firade stora killen =)
...
O förra lördan så hade vi finbesök från Malmö, morbror Dea med en helt sjuk mustach!! Haha galen man den där ;-) Det va superkul att han kom och hälsade på!
....
Ja det va ju ingen ordning på det där, men det är så det är just nu, kaos! Idag har vi haft redovisning i skolan. Jag och Sara pratade lite om ryggskott- akut lumbago ;-) O så fick vi tillbaka skelettprovet. Hade gjort ett par slarvfel bara, fick VG på terminologin, VG på anatomin och G+ på fysiologin... Ja det va ju ganska bra, men jag blir så irriterad när det är sånna fjantiga fel... borde haft VG på fysiologin med!! Aja, nu är tar vi nästa kapitel, på torsdag blir det prov på musklerna. Och nästa vecka på nervsystemet... Så ni behöver inte tro att jag är helt sysslolös!
Och på måndag ska vi ut på LIA!! Tjihooo, det ska bli riktigt skoj!
Nä nu ska jag plugga en stund till så jag får något gjort idag! Men jag ska försöka va lite duktigare på bloggandet med... NÅN gång måste ju allt lugna ner sig! Pusshej!!

Inga kommentarer: