onsdag 2 februari 2011

Aaaaahh...

Äntligen får jag sitta ner och bara andas... jag har varit igång heeela dagen. Tränat, solat, tvättat, tandläkaren, zumbat, fiket och en massa annat emellan det.
Skönt att ha tandläkaren avklarad iallafall, mina tänder va u a ;-) Blev inte så mycket fattigare heller, 190 kronor kostade besöket =) Det kan jag faktiskt lägga när det går 1,5 år mellan varven. Så nu klarar jag mig till augusti 2012.

Tog med mig grabbarna till fiket en sväng innan, det va väldigt populärt kan jag säga... Måste verkligen hitta min kamera nu... den ligger ju här nånstans! Kanske tillsammans med min mp3laddare!! Hatar när man inte hittar det man ska, speciellt när man vet att det är man själv som lagt det på nåt himla bra ställe...

Och så vill jag ju säga
STORT GRATTIS TILL ANNA, EN AV DE FINASTE VÄNNERNA MAN KAN HA! GRATTIS SÖTASTE PÅ DIN DAG! HOPPAS ALMA SJÖNG FINT FÖR DIG OCH ATT TÅRTAN VA GOD =) PUSSKRAM =)

1 kommentar:

Ramla Anna sa...

Åh, TACK min Fina Söta Vän!<3 Alma sjöng fint och tårtan var god!:-)Ni verkar ha haft en mysig dag oxå!:-) Saknar "våra fikor" tre-fyra dagar i veckan.... Puss och Kram!<3