fredag 4 februari 2011

Fredagsmyser =)

Grabben som stjäl mammas choklad! Haha, choklad i hela ansiktet och busigaste flinet!
Idag har jag längtat hem hela dagen... Inte så överkul i skolan idag, men det va nog snöovädret imorse som fick mig att hamna på fel spår...
Nu till det skrytiga i detta inlägget, fick tillbaka 3 tentor igår med kanonresultat!! Och idag fick vi tillbaka inlämningsuppgiften i ekonomi, MVG stod det på det... sen kom läraren på att man bara kan få VG som max så han sa att vi får se det som ett plus i kanten då ;-)

Milo har somnat nu och Theo och jag myser i soffan... Det ser dock ut som att han håller på att slockna snart, det har varit en lång dag... för oss alla... Och längre blir den för jag måste sätta mig med böckerna en stund med =( Pusshej!

1 kommentar:

Ramla Anna sa...

Theo är för söt och go, men håller med, choklad är sååå gott ju!<3 Wow, så duktig du är! Grattis!! You go girl! Du är en Kanin, Bitch.;-) Puss och Kram!<3