tisdag 8 februari 2011

Mysdag.

Idag har jag varit hemma från praktiken med en halvsjuk Milo. Han hade feber igår och va lite varm imorse så jag va hemma från praktiken idag. Vi låg och mysade i soffan hela förmiddagen, sen handlade vi lite och sen efter han sovit middag så badade vi i badkaret =) Det va väldigt poppis, men det va nog mer vatten på golvet än i badkaret sen när vi var färdiga ;-)
Nettan va uppe en snabbis med och drack lite kaffe och pratade lite skit =)

Igår hade jag lite samtal med chefen på Thorax-Medicin i Karlskrona, mycket trevligt. Hon är hur bra som helst och sa att "alla" våra handledare va jättenöjda med oss och att de jätte jättegärna ville ha oss där i sommar. Jag kommer tacka ja, det känns helt rätt, trots att man får gå på en pissig lön i sommar: Man får ju ändå tänka lite framåt och se det som att man får in en fot. Alla är ju supertrevliga och jag trivs ju verkligen så varför tacka nej!?

Stort prov på torsdag i ekonomi och statistik så jag vet vad jag ska göra imorgon mellan tvättning, träning och solning iaf. Känns som att detta kommer bli skitsvårt att få in i huvudet, men det måste gå! Nä nu blir det lite "vem vet mest" ;-) Pusshej!

1 kommentar:

Ramla Anna sa...

MysPys på er!<3 Kommer gå kanonbra på provet på torsdag! Heja Heja!!
Pusshej!<3