torsdag 10 februari 2011

Torsdagkväll...

Tuff dag idag.. Va rätt trött imorse faktiskt, men men det får man vara ibland =) Hade datalektion på morgonen. Vi bestämde att vi ska göra ECDL modul 4 imorgon istället för nästa veckan, kan va skönt att bara ha ett prov nästa vecka =) Har pluggat en del men sen tröttnade jag på det och tog ett bad istället.
Just det ja vi hade ju ekonomiprov idag med... jisses vad svårt det va, kommer bli glad om jag får godkänt på det, hade inte alls pluggat på rätt saker kändes det som.
Men men, senare problem. Fick tillbaka respirationstentan idag, och det gick rättså bra, eller jo det gick väldigt bra, med tanke på att det va riktigt många som får komplettera och jag fick VG, G+ G+...

Oj hittade detta nu, hann visst inte publicera det igår. Det blev en sväng bort till Anna, Daniel och Alma, lite kaffe och mys =) det får vi göra om lilla Lufsan ;-)

Nä nu kommer Sara snart o hämtar mig, sen blir det ECDL-prov som jag inte pluggat mer till... Wish me luck ;-) Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Japp, det får vi göra om Lilla Kluddan!;-) MysKram på dej Bunny!<3