måndag 28 februari 2011

Måndagkväll...

Läggdags för grabbarna :-)
Har glömt bloggen lite nu.. Lovet försvann ganska så snabbt. Det blev lite fest i fredags, det va riktigt skoj. Anna, Emma, Linda och jag va i bowlinghallen och dansade, verkligen kul, dock liite dålig musik, tror de alltid kör exakt samma låtar på det där stället...
Lördagen spenderades i soffan med SATC-boxen =)
Igår va jag inte heller så aktiv, blev mest en massa mys hela dagen...
Idag har jag varit på praktiken, dyr resa blev det men men... Nu är iallafall sommarjobbet så gott som klart, jag får jobba upp till 100% om jag vill och jag får börja tidigare än det som sagts från början. Så nu har jag så gott som tackat ja helt.
Har kanske inte sagt det, men det kom mail om att de inte fick ta in sommarjobbare detta året, så vi trodde det va kört... Men de behöver oss alldeles för mycket. Nu blev det dock inte så att Sara kommer va där, hon sticker till akuten i Växjö istället, lite tråkigt, men det får gå =) Jag kommer få vara både på Thorax och på Medicinkliniken så det kommer bli en hel del nytt, men kul!
Jag va med på en föreläsning idag med, det va en doktor som berättade om sin insats i Afghanistan, det va faktiskt väldigt intressant, även om hela gänget fick sitta o lyssna på när min mage kurrade haha.
Nu ska jag ta och hämta mitt kaffe och sen ska jag slappa i soffan =) Ska ringa syster först! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Hello Bunny! Superskoj ju!:-D Jag är mikrofon.....;-) Vad KUL att det fixade sej med sommarjobbet!!!:-) Grattis!!:-) Ses imån!:-) Som den gamla goda tiden.;-) Puss och Kram!<3