söndag 13 februari 2011

Mina gosar!!

Har precis hämtat hem världens finaste barn! Attans vad jag saknat dem!
Nu va även denna helgen slut... tycker helgerna går alldeles för snabbt. Har haft en rätt perfekt helg faktisk. Har dock grym ångest nu över att jag inte pluggat nåt alls i helgen! Har massor att göra så jag ska ta ett rejält ryck med det sen när barnen somnat...
Imorrn blir det praktik och sen fika på dagis, de har bakat "rundtårta" som alla föräldrar ska bli bjudna på. Jag drar en gissning på att det är rulltårta, spännande ;-)
På fredag kommer systeryster hit! Ska bli skitskoj. Hon är saknad.
Nä nu ska jag gosa en massa! Det kan inte bli så mycket bättre... eller jo liite bättre kan det bli =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Såna söta små Gosar!<3 Alma & jag ska oxå äta "rundtårta" imån.;-) Vi ska till dagis igen efter simskolan & fika!:-) Jättesöta "bakelser" var det förra året i alla fall.:-) Puss på dej Bunny!