tisdag 15 februari 2011

Graaaattiiiisss!!!

Idag fyller världens bästa syster 22 år!
Stort grattis från oss!!
Jag ringer om en stund när barnen somnat. Theo hann iallfall sjunga för dig innan telefonsamtalet helt spårade ur ;-)Syster yster!
(har inte så många bilder på den här datorn..)
...
Den här bilden snodde jag från Emmas blogg(tror dock att hon snott bilden från mig från början!?). Hennes fiiina tårta som jag gjorde till henne förra året när hon fyllde! Ville mest visa att jag faktiskt kan göra ganska fina tårtor :-) Inte goda, fina! Och vi vet ju alla att det är utsidan som räknas ;-)

Hoppas att du har en kanonfin dag älskade syster! Vi ses på fredag !!!!
Pussarokramar från oss!

3 kommentarer:

Lufsan! sa...

Grattis till Emma! ;-) Du gör både fina & GODA tårtor, så det så!
Puss&Kram!<3

Lufsan! sa...

Grattis till Emma! ;-) Du gör både fina & GODA tårtor, så det så!
Puss&Kram!<3

Lufsan! sa...

Grattis till Emma! ;-) Du gör både fina & GODA tårtor, så det så!
Puss&Kram!<3