onsdag 9 februari 2011

"Ledig dag"

Ja jag erkänner, nu är det nog snart dags att sluta stressa.... Steg upp 6-tiden imorse, gick ner med tvätten vid 7, upp och åt frukost, på med träningskläder, ner och slänga in tvätten i torktumlare, vidare till gymmet för träning och sol, hem igen, in med nästa tvätt, upp och duscha, sen kom Milo vid 10.40 för Andreas skulle på något möte, så han stannade till typ 12.15. Efter det satte jag mig med pluggandet lite, sen blev jag så trött så jag tänkte vila en stund... Somnade i två timmar, så nu är jag skitseg i hela kroppen och vet hur mycket till jag måste plugga till provet imorrn.
Skulle nog hoppat över träningen med, har fått en hel del ont i halsen nu och det kändes inte alls bra att träna... Men riktigt skönt att sola =)
Nu får jag nog ta med mig böeckerna ut i köket och laga lite mat. Här kommer en bild på min minsta älskling!
Erkänn att man bara vill äta upp honom ;-)
Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Krya på din hals Bunny!!<3
Ja, jag erkänner, man vill bara äta upp honom!;-) Sötis!<3 Jag tränade inte idag, blev tvättdag istället.:-S Ja ja, så är det med det, blev semla och choklad istället.;-) Puss och Kram på min lilla Bunny!!<3