torsdag 6 april 2017

Jobb, barn och böcker!

I dag jobbar jag min näst sista kväll. Det känns otroligt skönt. Jag har sista nästa vecka, egentligen skulle jag haft kväll 26/4 men den har jag bytt för då ska jag hänga i Ronneby hela dagen 🙃 Så det känns skönt att i alla fall bli av med kvällarna. 

Tar in en timmes flex med och åker ner nu, känns inte bra att ha minus sen när man går hem. Hellre att jag jobbar upp lite plus nu om det skulle bli tungt och jobbigt framåt slutet.

Jag mår så mycket bättre denna veckan! Tror att bebis sjunkit ner lite för halsbrännan och det extrema trycket uppåt har lättat väldigt mycket OCH jag svettas inte hälften av vad jag gjorde förra veckan. Kanske man kan få njuta några veckor nu? 😊 Vi tar en dag i taget nu helt enkelt, det går rasande fort tycker jag. 

Det är fortfarande overkligt. Jag pratade med Theo om det. I går hade mina killar träning samtidigt så jag sa, tänk sen när jag inte är så tjock då är det ju perfekt att jag springer en runda när ni tränar. Men just det, glömde en liiiten detalj, jag kommer ju att ha ett barn till då 😂😎 Så knäpp! 

Köpte en bok i går, jag måste hålla igång detta så jag inte tappar det nu när jag har lite annat att tänka på 😊

Beställde en bok till; Sockerbomben. Men något blev fel och jag fick den här istället:
Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta!? 
Pusshej! 

Inga kommentarer: