lördag 29 april 2017

När hjärnan vill mer än kroppen!

Så mycket på listan i dag. Det går framåt men det går sakta! Jag har i alla fall tvättat upp sista bebisgrejerna. Tvättat våra sängkläder, städat toalett och kök. Måste landa i sängen lite emellanåt då illamåendet hoppar på mig. Har en duktig sambo som städar teverummet just nu, det var välbehövligt. 

Vet inte om vi ska skruva ihop sängen med i dag, det känns lite tidigt, 29 dagar till BF. Kanske väntar två veckor till. Jag ska i alla fall packa väskorna om en stund för det känns som att jag inte vill lämna det åt slumpen. Tror att slumpen skulle packa helt fel mot vad jag planerar om det skulle bli bråttom en dag 😉

Här ligger vi och vilar, eller jag försöker vila, det gör inte bebis. Om man har en bebis på typ 50 cm i magen som inte gör annat än bökar så fort man ligger still så är det inte jättekonstigt att man blir illamående. Men vaknar jag på natten och den inte rör sig så blir jag jätteorolig. Man kan väl säga att vi räknar ner nu ❤
Pusshej!

Inga kommentarer: