onsdag 19 april 2017

Sömn

Men va skönt det är att sova eller!? Har sovit så bra i natt och bara vaknat några gånger. Jag sover helst på mage och ja, ni fattar kanske att det inte är jättepoppis av min inneboende 🙃 Så jag vaknar ju några gånger varje natt av bökandet men i natt slapp jag snarkandet och det är guld för min sömn (det är alltså inte jag själv som snarkar 😉).

Annars är det mycket bök och stök där inne nu. Känns som att det är en rastlös bebis. Det är så att man går runt och mår lite småilla hela tiden för det rör sig mycket i magen. 

Nu får jag höra att jag har liten mage för att ha så lite tid kvar. Antar att det snart smäller till med en tillväxtperiod igen då 😬 39 dagar är ju verkligen inte mycket men jag känner inte att magen behöver bli så mycket större heller. Så länge bebis växer och mår bra så är jag nöjd 😊

Nu ska jag göra "läxan". Vi har extra APT i dag och en massa papper vi ska fylla i tills dess 😒 Lagom kul. 

Pusshej

Inga kommentarer: