måndag 10 april 2017

Skiträdd nu!

Såhär ser det ut i dag, vecka 34. 
Hur läskigt? Jag måste verkligen tänka om nu, gällande ALLT! 48 dagar till beräknat datum. Mina planer har gått åt ja tyvärr är helvete det enda som passar just nu... Hur mycket hinner man på 48 dagar? Ingenting egentligen. Det kan vara mer, det kan vara mindre. Jag kommer att bygga möbler och tvätta i helgen. 

Det är två hjärtan kvar, två av tio. Milo har stenkoll på hjärtanen (i figuren ovan).

Jag skulle tagit fina gravidbilder i helgen, ni vet vitsippor och sol och en överlycklig blivande mamma. Två av tre har det ju varit det tredje stämde inte alls. Och nu känns det som att det var sista chansen. De säger att det ska bli snö på fredag.

Jag behöver sätta mig med min kalender och skriva om min planering. I blyerts! Och så får man ett sånt här mail, inte alls stressande heller.
Spännande!? Nej skitläskigt!!! 

Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Åh, Finaste Kluddan!!!! <3
Det kommer att gå så bra så!!! <3
Allt löser sej till det bästa, tro mej, jag vet att det kommer gå kanonis!!! <3
Bara ta det lugnt och andas!! <3
PUSSKRAM!!! <3