fredag 28 april 2017

Upp och ner, ner och upp....

Alltså jag blir galen. I går efter frukost vände mitt illamående och jag blev bättre och bättre under dagen. I går kväll var det toppen! Mådde jättebra verkligen! Vaknade vid i natt vid 01.15 typ och mådde sååå illa, försökte ligga på något bra sätt men det gick inte fick gå upp en sväng. När jag ställde mig upp var det som att magen var gjord av bly, benen bar knappt och jag väntade helt ärligt på att typ vattnet skulle gå! 
Resten av natten mådde jag lika illa och det enda jag kunde tänka på var, hur ska jag göra med fredagsfikan!? 

Nu är jag på benen, mår fortfarande väldigt illa och magen är väldigt tung i dag. Kanske bebis vänt sig och kasat ner? Det är i alla fall fullt ös där inne så jag är inte orolig över att något är fel men så här har jag aldrig mått innan under mina graviditeter. 

Nu satsar jag på att ta mig igen jobbdagen sen ska jag parkera mig i sängen tills jag mår ok igen. 

Förresten, i dag är det en månad till beräknad födelse! Pusshej!

Inga kommentarer: