måndag 2 maj 2011

Detta kommer bli en lååång dag!

Usch va trött jag är idag! Jag ser ut som att jag inte sovit på 3,5 år! Vad jobbigt det är när det är så ljust ute med, jag vaknar hela tiden och tror jag jag försovit mig!
Nu bär det strax av ner till Karlskrona för lite praktik sen hem och träna... det är helt seriöst TVÅ veckor sedan jag va på gymmet nu, lite dålig stil, men nu får vi ta tag i det igen, bara lite grejer kvar i skolan nu sen kan jga börja koncentrera mig på lite roligare saker.

Nä nu får jag piggna till lite så jag orkar läsa lite ECDL på tåget utan att somna, ska göra sista modulen på fredag tänkte jag och hoppa hoppas hoppas att jag klarar det så jag slipper det sen. På lördag ska vi upp till Gamleby och kolla på systers modevisning, ska bli skoj! Men en tuff vecka först med bl.a. två dagars utbildning i Karlskrona, lite nervöst faktiskt...

Nä nu går jag, hej hopp, pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Tack för idag Bunny!<3 Puss och Kram!<3