söndag 29 maj 2011

Veckan som gått...

Nu har jag sommarlov!! Bara typ en vecka till men iallafall... Och det bästa är, kvällarna är heeelt fria, inga läxor, hemtentor eller nåt planerande inne i huvudet om när och hur man ska hinna med allt!


Jag tog med mig kameran till skolan fredags för att jag skulle ta lite kort... ETT kort tog jag :-P Haha, men men här kommer det iallafall =) Linda, Sara och Elin sitter njuter av sista skoldagen =)


...




Igår var det karneval i Emmaboda, inte så mkt drag som förra året, men det är ju lite roligt när det händer något. Så vi var nere ett par timmar, jag och alla grabbarna.


Samma halvruttna karusell hade de där i år med, som Theo var tvungen att åka. Vi sprang på Nettan och grabbarna också och Liam ville med åka karusellen så då fick de åka tillsammans =)


Theo och Liam, fick tyvärr ingen bild på när de skrattade och hade som roligast... Synd att de ses så sällan dessa grabbarna!
...
Sen på eftermiddagen kom Mamma och Dan upp, och så grillade vi och satt ute och pratade hela kvällen. Mycket trevligt var det =)


Hela gänget =)
...
Seriöst, denna grabben har en charm som är svår att motstå!!
...


Denna helgen har verkligen varit jättemysig, hoppas att det blir fler lika fina helger framöver. Ikväll njuter jag av lugnet helt ensam. Man är lite trött efter helgen, sömnen blir lätt lidande, men det va det värt. Sitter och tänker på allt jag inte ska göra denna veckan ;-) Nice! Har bara en brandutbildning inbokad på tisdag, på sjukhuset i Karlskrona, men det kan jag väl leva med =) Nu orkar jag inte sitta här mer! Pusshej!

2 kommentarer:

Sariza sa...

Bilden längst upp var den värsta på länge haha, meeeeen guuuuud så söt (och stor) Milo börjar bli!! Känner ju knappt inte igen honom!! Ha en mysig ledighet tills allvaret börjar ;)

Lufsan! sa...

PussKram!<3