tisdag 31 maj 2011

Tisdag!

Tvättar och tvättar just nu... Det finns roligare saker att göra när solen skiner så här. Men men bättre idag när jag ändå har eftermiddagen planerad.
11.30 åker jag ner till Karlskrona för att lära mig släcka bränder ;-) Har ingen aning om vart jag ska ta vägen men jag tänkte kika förbi mina kära kollegor en runda först, kanske de har lite koll =)

Om en vecka har jag börjat jobba! Spännande =) Jag mailade chefen igår med och kollade när jag får lön och sånt. Och jag får lön i juni!! Känns riktigt bra, eftersom jag inte får några andra pengar då! Kanon ju!

Imorrn ska vi på samtal på dagis, och sen blir det frukostmys med Anna och Leon =)

Nu har jag annat att ta tag i! Pusshej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru inget sånt nu;)

Johanna sa...

Vet du, du är STÖRD!!! ;)

Lufsan! sa...

Guttans med lönen!:-) Vi ska på samtal nästa fredag på dagis.:-) Puss på dej Brandmannen Bunny!<3