söndag 1 maj 2011

Valborg =)

Igår firade vi valborg med fina vännerna Anna, Daniel och Alma. Det var verkligen jättemysigt! Vi gick bort till bökön och skulle glo på elden, men det kan jag erkänna att man kunde varit utan, skitlite folk och så höll jag på att frysa ihjäl! Men sen när man väl fått upp värmen och ananaspajen va klar så blev det fart igen =) Barnen somnade lite överallt och vi spelade Rock Band till klockan var över 3, riktigt roligt! Och här kommer lite bilder =)


Anna och barnen hoppas studsmatta, en liten stund iallafall tills det skedde en olycka.

...

Mina älskade grabbar!
...
Grillning pågår...
...

Alma, Milo och Anna myser i solen.
...

Matdags =)
...

Vi fick en jättefin present av gästerna med, söta Anna har sina idéer ;-) Frågan är bara VEM som åt upp hela chilichokladen :-P
...

Milo, Alma och Theo åker på nån gammal släde eller vad det va... Vi försökte fördriva tiden på bökön tills elden tändes, så vi gick in i nån gammal stuga som hade en massa sånt där gammalt...
...

Bollkastning, Theo in action!
...

Snålskjuts ;-)
...

Daniel, en sann rockstar ;-) INLEVELSE!
...

Anna sjunger och Daniel spelar =)
...

Jag och Daniel posar...
...

Vi =)
...

Anna och jag har lite lördagsmys ;-)

Alma sover gott i vagnen trots allt oväsen!
....

Tanken var att vi skulle ut till Rövardalen och kolla på nån crossgrej idag, men vi ångrade oss när vi väl hade parkerat, rätt skönt faktiskt, tror inte riktigt det är min grej. Vi köpte glass och pizza istället, det är mer min grej ;-) Sen vilade vi middag i två timmar haha!


Ja det va allt för idag =) Nu ska jag sätta mig och skriva lite diktat tror jag, mindre roligt men jag behöver sysselsätta mig lite nu. Hatar barnlämningsdagar, kommer aldrig vänja mig vid det... =( Hoppas att alla haft en fin helg, det har jag! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Tack för en supertrevlig och kanonmysig dag/kväll/natt!:-D Jättegod mat och mumsig ananaspaj med krossad ananas.;-) Myspys på hög nivå!<3 Skojigt med sång å de oxå ju.:-D Puss och Kram!<3