torsdag 5 maj 2011

ibland undrar jag...

om jag är helt störd, eller om det bara är tillfälligt....?

Jag fick iallafall betyg på mitt statistikarbete/redovisning idag, och där hade jag minsann inte varit störd ;-) VG+
Imorrn blir det ECDL prov, som jag nu måste sätta mig och plugga till även om lusten till det har flytt rätt långt...

Pusshej!

Ps. Det var en gång tre tjejer som skulle ta hissen i skolan för en gångs skull, alla tre går in i hissen och ställer sig och speglar sig och fixar håret... Efter en lååång stund kommer en av smartisarna på att man tydligen måste trycka på knappen för att komma nånstans ;-) Denna berättelse är INTE verklighetsbaserad ;-)

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Vad duktig du är Bunny!<3 Grattis Grattis! You go girl!<3 All lycka till imån! Ska tänka på dej och hålla alla tummar och tår hårt! Haha, ni är för roliga(fåfänga)ni.;-) Puss och Kraaam!<3