tisdag 17 maj 2011

Plugg-pause

Nu tar jag en välförtjänt pluggpause... Jag har suttit med min rapport i några timmar nu, och äntligen börjar det kännas som att jag kommer någon vart. Hade lite panik för en stund sen kan jag säga.. Jag fick maila läraren för jag visste inte alls om jag hade rätt upplägg på en del, hon svarade snabbt som blixten och sa att jag va inne på helt rätt spår, så nu känner jag mig lite lugnare.
Det blir nog bara en liten stunds pluggande till idag sen tar jag förhoppningsvis resten imorrn =)

Imorrn ska vi gå på bio och se Pirates of the Caribbean =) Ska bli mysigt =)

Ikväll blir det träning med sötaste fröken Jäghagen =) Alldeles för sällan nu =(

Matdags! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Tack för idag min fina Pt!<3 Svettigt värre idag... Ja, för sällan, men bättre sent än aldrig.;-) Kaffedejt i veckan?:-) Puss och Kram!<3