torsdag 26 maj 2011

Ibland förvånar jag mig själv...

Helt ärligt, nu är det inte bara som jag säger, men jag har varit skitorolig för den här jäkla rapporten, trodde inte jag skulle bli godkänd faktiskt. Och vad står på den när jag får tillbaka den? VG!!!! Det gjorde helt ärligt hela min vecka! Faaan va jag är bra! Fick tillbaka två tentor med, VG och VG =) Nu kanske ni tycker att jag är lite skrytig, och det är jag, men det får jag va för dessa beytgen har fan inte kommit gratis!

Sista skoldagen imorrn, hastighetstest, hova-råd och ut och äta med klassen, lagom dag =) Slutar väl runt halv ett kanske!

Just nu är jag jäkligt lycklig!!
Pusshej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då hoppas vi det håller i sig:)

Lufsan! sa...

Du är sååå himla duktig!:-) Stort GRATTIS!!:-) You go girl! Puss och Kram!<3