måndag 16 maj 2011

Ny vecka

Idag blev det en morgonpromenad i duggregnet, tänkte att jag skulle försöka vara lite duktig nu iallafall, i en vecka eller så ;-)
Hittade lite liljekonvaljer med, uttalas precis som det stavas för alla smålänningar som har lite problem med uttalet av denna blomma ;-) De luktar så sjuuukt gott =)

Har ett par bilder från i lördags med som jag tänkte slänga in =)
En hungrig Milo som väntar på mat =)
...

Världens duktigaste Theo skalade potatis helt själv till 5 personer, inte illa =)
...

Tre hungriga killar...
...

Pannkakstårta blev det till lunch, kanske inte världens vackraste, men den var god =)
...

Nu är det snart dags för mig att sätta igång med skolarbetet. Jag har hemstudier hela veckan så jag har massor att göra, hoppas bara att jag verkligen gör det jag ska nu i början av veckan så man slipper det till helgen sen =) Ha en trevlig dag =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Ja, dom luktar sååå gott!:-) Vad duktig han lille Theo! Såg gott ut med pannkakstårta, mums.:-) Ses imån! Puss och Kram!<3