torsdag 19 maj 2011

Lite i onödan...

Jag hade sån beslutsångest igår om jag skulle åka in till skolan idag och räta ut lite frågetecken angående rapporten vi håller på med nu... Men sen bestämde jag mig iallfall för att stiga upp tidigt och åka in. Kunde kanske sovit en liten stund till, men jag hann med o skriva veckans diktat innan tåget gick... Skönt att få det ur världen iallfall =)

Sen iallfall när jag kom till skolan så stod det en stor lapp på dörren från vår lärare att hon hade pajjat sina glasögon på morgonen och va tvungen att åka till optikern... Tjihooo, så det vart ju lite onödigt att åka dit kan man säga... Men det var en del folk från klassen där som också ville ha hjälp med det sista, så vi försökte hjälpa varandra så gott det gick... Men men nu får det bli som det blir, har iallfall några rätt ;-) Tycker lite synd om de som åkte från Växjö för att få hjälp av läraren, de var inte så glada....

Nä nu är det snart kaffedags hos Nettan =) Det var ett tag sen!
Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Ses ikväll!<3 Puss och Kram!<3