torsdag 12 maj 2011

Torsdag!

Skrev först torsdag som titel, sen kom jag på att det bara är onsdag, men sen är det ju faktiskt torsdag vid lite närmare eftertanke ;-) Dagens intelligenta...
Japp, idag var det iallafall skoldag. Åkte in tidigare och skulle försöka plugga, det gick sådär... Vi satt ute i solen och slöade istället......


Sara o Tess "pluggar" haha ;-)

...

Vid 13 va det dags för det fruktade terminologiprovet. Vi hade par-tenta. Jag och Linda lyckades nog få ihop det ganska bra =) Smarta blondiner ;-) Grymt skönt att ha det överstökat nu. Nu är det bara rapporten kvar och så två småprov men de kan man inte plugga till så nu börjar det närma sig sommar =)


Imorrn börjar vi vid 11, har ett prov sen slutar vi =) Helt okej fredag. Provet är i medicinsk dokumentation, vi ska sitta och skriva diktat helt enkelt, så det går nog hyffsat fort tror jag... Sen är det helg =)


Theo och jag skulle sitta upp och titta på Eric Saade ikväll på ESC, han har pratat om det hela kvällen. Han va så söt när han pratade i telefon med sin pappa. - Ska Kalmar va med och sjunga ikväll? - Ska Karlskrona va med då? Haha va gulligt =) Kan tillägga att han sover rätt gott i soffan nu, 21.00 är rätt sent för en grabb som hållt igång hela dagen och varit på utflykt med dagis =) Vi får hoppas att Saade går till final så kanske han kan se det på lördag.


Nu går jag bara och väntar på att sötaste Ellen ska få sin lilla bebis! Lider med dig vännen, men det kommer gå bra och h*n kommer ut, jag lovar =)


Nä nu ska jag kika vidare, någon frivillig som tar räkningen om jag beställer en massa kläder?? ;-) Pusshej!

3 kommentarer:

Lufsan! sa...

Heja Bunny!<3 Lycka till imån!<3 Åh, Theo är för söt!<3 PussKram!

Sariza sa...

Haha du börjar bli lika förvirrad som mig :P Fan vilken snygg bild alltså, haha! Ses imon =)

Lufsan! sa...

Såå söt Theo är!<3 Pusshej!<3