fredag 21 november 2008

Fredagkväll...

De flesta njuter av att det snart är helg... men inte jag... Jobb jobb jobb... tidig morgon två dagar till! Känns extra jobbigt att man fått väcka Theo två mornar nu, han hade säkert sovit jättelänge annars!
Idag drog vi kull utanför dagis, usch va hemskt det va, jag tog emot med högerknät och vänsterhand. Jag bar Theo alltså... Så han slog i huvudet i asfalten... Usch usch va jobbigt det va. Han blev mest rädd för att jag skrek. Han va ledsen nån minut sen blev han glad igen och började prata omEbba o Asta :-P. Jag sa till fröken att han slagit i huvudet, men att jag inte trodde det va nån fara och att de får ringa om det är nåt.. Men han hade varit så pigg o glad hela dagen... Men usch va jobbigt det va... När jag kom till jobbet så kände jag att jag hade grymt ont i knät, så det är ju lite blått nu. Och handleden är nog lite stukad, så det har varit grymt jobbigt att jobba idag... Så kan det går...
Känns som att klockan är 22... bara 18... Jag är skittrött... kommer somna på soffan när jag lagt Theo, ändå inget bra på teven. Usch va ont i ryggen jag har med, man kan ju tänka sig lite för innan man trillar nästa gång... ;-)
Johanna

Inga kommentarer: