söndag 16 november 2008

slappardagen

Det va ingen höjdarfest igår, ganska segt. Kunde inte riktigt slappna av pga Theo. Han har fått en riktig förkylning så han hostar något grymt, och när vi va i Eringsboda igår så låg han o sov på soffan och Dea och jag va i byn o köpte godis, då hade han hostat så han kräkt... Stackars liten. Idag har han kräkt två gånger av sitt hostande... Nu måste det ju snart bli bättre, jag sover så dåligt på nätterna med, vaknar varenda gång han hostar!
Malin åkte hem redan efter typ en kvart igår, hon hade sån migrän... Så det gjorde ju det hela lite tristare... SEn va vissa fullare än andra och fjäskigare än andra, nämner inga namn... Men det kändes lite som slöseri med en lördagkväll...
Idag har vi hållt oss inne, hade planer på att gå en långrunda och sen förbi möbelaffären men efter han kräkt så kändes det som att det nog är bäst o ta det lugnt idag.
Vi har haft canal+ gratis i helgen och idag satt jag o bläddrade och fastnade för "True Blood" Inte helt oväntat eftersom jag alltid älskat Alexander Skarsgård. Så jag har kollat på 4 avsnitt idag =P Lagom söndag!
Kan verkligen rekomendera denna, för er som inte sett den>>

Och de här älsklingarna missar man ju aldrig nu för tiden! GOSSIP GIRL!

Inga kommentarer: