lördag 22 november 2008

gääääsp!

Usch va trött jag är... Har iaf lyckats komma upp, duscha och äta frukost... Det är inte så illa.
-2.3 grader är det ute, och snö på marken... Hatar att köra bil med sommardäck när det är halt... Tur det inte är så långt... tar nog längre tid att skrapa bilen än det gör att köra dit...

Direkt när Theo somnat igår gick jag och hämtade täcket och la mej i soffan så jag somnade efter en stund och vaknade lagom till idolutröstningen... Fattar inte varför den där snorungen aldrig åker ut... kan sitta o irritera ihjäl mej... usch usch.

Vet inte riktigt hur min stackars handled ska överleva dagen, har så sjukt ont... vaknat flera gånger pga den inatt... Men nu är det bara en dag kvar jag ska upp tidigt... SEN får jag sova, eller kankse inte jättelänge... ska ju på meandi igen på måndag klockan 10! Och Malin skulle nog med så hon kommer väl hit en sväng innan kan jag tänka mej!

Nä nu måste jag nog ta och piggna till lite!
Ha en bra lördag!

Johanna

Inga kommentarer: