torsdag 27 november 2008

snart.... snart är det helg....

Bara en dag kvar att jobba! Sen är det 3 dagar ledigt!!! Då ska jag städa tvätta putsa fönstren och baka lussekatter och pepparkakor och gå på julmarknad! Vissa saker roligare än andra...
Jag har blivit lite bloggberoende nu, har ett antal bloggar jag kollar dagligen... Vissa roligare än andra :-p
Idag har det varit en knäpp dag på jobbet, har inte alls fått samma "uppgifter" som mina gamla torsdagar... Mycket roligare nu faktiskt, verkar som att jag kommer att få komma ut mer, inte bara va i kassan... känns helt okej. Och idag fick jag hoppa in i charken, de hade lite kaos där. Och de har tyvärr börjat sälja fisk över disk där nu i veckan... Och jag skulle va där själv när Monika gick på rast en timme... Haha, trodde jag skulle dö av skratt, skulle fixa fram lite fisk åt en kund.. tog fel typ 4 gånger innan jag fick till det, det va inte lätt vill jag lova, allt ser ju likadant ut! Som tur va så va det en snäll man med humor som skulle ha den... Och han lurade mej till att ta fel hälften av gångerna med så vi stod alla o skrattade sen tills Johan kom o hjälpte mej :-P Men det va väl det enda som va roligt idag annars, alla har varit så jävla tjuriga o gnälliga... bläurk!

Kom förresten på att jag inte lagt ut tatueringen här än, nu är ju denna från samma dag så den är lite röd men man ser ju vad det är iaf :-P


Johanna

Inga kommentarer: