tisdag 25 november 2008

Nuuu äntligen!

Nu har jag beställt fotoalmanackor! Äntligen, har suttit med det typ en timme nu... Julkortet är taget, ska bara ta och lämna in det, tror jag hinner det imorgon... Det har legat i bakhuvudet i flera veckor nu! Skulle gärna visa hur det blir, men det får bli efter jag skickat dom, vill ju inte förstöra överraskningen för de som ska få :-P Det va nog fjärde gången gillt som det blev ett bra kort, då menar jag inte fjärde kortet utan fjärde dagen som vi drog fram allt och skulle ta kortet på en pojk som inte gillar att va still, och absolut inte kolla in i kameran! Hade en bild i huvudet om hur det skulle bli, men det blev inte riktigt så, hade tomtedräkt, en pläd, en lykta o skulle ha elden i bakgrunden... men det blev typ inget av det.. haha, kul med småbarn, inte direkt förutsägbara! Men nu är det klart, nu kan jag börja fasa inför nästa års julkort, det tar nog ett par år till innan det vänder och blir lättare...
Skulle egentligen passat på att putsa fönstren när Theo är på dagis, men jag har inte allt hemma, orkar inte köra o köpa det nu... kanske kan göra det imorgon, ta utsidan när han sover... det går ju ganska snabbt!
Kan iaf lägga in julkorten från åren innan!
Jag blir helt tårögd när jag kollar på dessa, han är såå pluttig, såå fin, så underbar! Här är han typ 2 månader. julkortet -06. Taget i slutet av november -06.
Min prins!

2007 års julkort, här va han lite större, det va en period då han gillade att bli fotad, den perioden varade tyvärr inte så länge, nu blir han mest irriterad om man tar fram kameran... Men va fin han är min lille tomtenisse! Lite över året är han här:


Detta kortet är också från 2007, har undrat ganska länge varför jag inte valde detta, det är ju såå underbart, det verkligen lyser i ögonen på honom, inget fejk här inte!


Nu vill jag bara önska alla andra som ska fota till julkorten (om ni inte redan gjort det)
LYCKA TILL!
Johanna

Inga kommentarer: