fredag 14 november 2008

Fredag!!S

Såååå skönt med fredagkväll!
Ledig helg!
Har varit en riktigt jobbig vecka på jobbet, mycket irritationer på jobbet. Har jobbat extra en del med... Jobbade åt Malin tio timmar i onsdags kom hem typ halv elva sen va det upp och börja halv 8 igen, hem o äta sen på klädparty, hemma därifrån vid åttatiden, duscha, sova upp o jobba igen tog en timme åt Marie idag med så jag slutade vid 16 istället för 15. Plus att Theo blivit förkyld med så han hostar och snorar hela nätterna. Vaknar och gråter till lite. Tillräckligt för att man ska vakna till. Tycker så synd om honom när han är sjuk, och när hostar så det river i halsen på honom på nätterna... uscha.
Imorgon ska vi nog köra till Eringsboda och hälsa på det är nämligen så att min favoritbror och Theos favoritmorbror fått lite hemlängtan och kommit hem en sväng! Ska bli kul, om Theo bara är lite piggare. Sist Dea va hemma va när Theo fyllde år och då va han lite sjuk och så va det så mkt folk så man hann inte riktigt umgås... Men imorrn är det nog bara vi tror jag... Orkar inte så mkt mer. Ska på personalfest sen på kvällen, bowla och äta lit.hgse mat. Blir nog alkoholfritt för min del, det är ganska många som ska va nyktra så jag känner att jag hellre är pigg hela helgen, när man väl är ledig. Vad jag vet såär det typ bara Johan och kanske Ida som ska dricka...
Oskar har varit på jobbet och hälsat på idag, det va längesen, kul, tror han saknar oss lite ;-)
Nu har jag lagt Theo, shit va han hostar, det kommer bli en lång natt.
Lägger in ett par bilder på det jag beställde igår, blev bara två grejer men det gick ändå på 420spänn. Har två klädpartyn till inom en månad så det blir nog mer...

Godiströjan köpte jag till Theo, och sen beställde jag faktiskt mössan till mej =) Gillar deras mössor och att de finns till vuxna med, kanon. Köpte ju krokodilmössorna till Theo och Andreas förra året, så jag tyckte det va min tur nu. Förra året va det så fult mönster på tjejmössorna.















Nu ska jag ta stickningen i händerna istället och hoppas att nåt bra dyker upp på teven, är inte sugen på idol idag men däremot köpte jag en sån här: Mumsigt!
Trevlig kväll!
Johanna

Inga kommentarer: